041 619 125 info@os-vipava.si

Po današnjem turbulentnem letu smo se odpravili na zahodno poloblo. Moramo reči, da smo se zelo potrudile, saj smo naredile iz vzhoda na zahod en cel korak in pol. Z ladijco smo se odpravili po reki Temzi, ki je zaradi mulja veliko bolj rjava kot reke v naši okolici. Videle smo tudi največje oko v Evropi s katerega bomo lahko razgled opazovali v naslednjih dneh.

Nina, Nina, Ana, Zala Ž.

Danes smo se ob 4.30 odpravili v London.Na letališču smo počakali letalo in nato odleteli.Ko smo prišli smo najprej odšli do Greenwicha nato pa se z ladijco po reki Temzi.Za tem smo se počasi odpravili do našega hotela.

Nika, Ivana, Žanet in Miša

Današnji dan je in bo najbolj zanimiv od useh po mojem mnenju, zaradi tolikšnih dejavnosti in novosti, ki smo jih izkusili in videli. Morali smo zgodaj vstati, da smo se odpeljali z avtobusom do beneškega letališča, kjer smo potem vzleteli in leteli in pristali na letališču gatwick v Londonu.

Nato smo se z avtobusom odpeljali v grenwich , kjer smo si ogledali ničelni poldnevnik in še marsikatere druge znamenitosti in zanimivosti. Zatem smo šli še z ladjico do London eye-a in parlamenta. Imeli smo tudi veliko prostega časa in bilo mi je izredno zanimivo in veliko novega in norega in nasplošno je bilo res fajn, ampak je to zgolj prvi dan in veselim se še ostalih treh.

Vesna, Zala in Julija.

Videli smo veliko Londonskih znamenitosti.

Jan,Blaž,Anej

Po zelo zgodnjem začetku dneva smo prispeli na letališče v Benetkah, kjer smo se po opravljenih kontrolah vkrcali na letalo. Po skoraj enourni zamudi smo končno prispeli v London, kjer smo takoj začeli z ogledi. Avtobus nas je najprej odpeljal na Greenwich kjer smo prejeli zanimivo razlago, nato pa uro prostega časa za preizkus jedi na tržnici ter pohajanje. Takoj nato smo se odpravili na ladjico, s katero smo se popeljali po Temzi ter si ogledali vse glavne znamenitosti ( London eye, Big ben in Tower bridge ). Ko smo se pri Big benu izkrcali, smo se sprehodili do Trafalgar squara kjer smo bili priča silovitemu navijanju nogometnih privržencev. Sledilo je še nekaj prostega časa, nato pa slaba ura vožnje do hotela v katerem smo se udobno namestili.

Sara Jež, Petra Fajdiga, Urška Režonja in Maša Bušen

Danse smo prispeli v London, z eno uro zamude. Na letalu je bilo malo turbolence a nič hudega. Ko smo pristali smo se odpravili k začetnemu poldnevniku. Videli smo tudi Queenhouse in pomorsko univerzo. Z ladijco smo se odpeljali do Big Bena kjer smo videli tudi London Eye. Na koncu dneva smo se odpravili v hotel in se udobno namestili.

Manca Vodopivec, Sofia Vodopivec, Beti Potrata in Hana Plešnar

Najbolj nam je bila všeč ladjica. Šli smo pogledat London Eye in Big Bena, ki ga v resnici nismo videli ker je zvon v uri in se ga ne da videti. Vožnja z letalom je bila prijetna in zabavna, kljub nekaj turbulencam.Smo zelo uživale in hrana je tudi odlična. Predvsem se nam dopade bolj starinski izgled mesta. Hotel je tudi špica…

Anja, Eli in Mojca

Zjutraj smo se ob 4.30 odpravili izpred naše šole. V Benetke smo prispeli okoli 7.30. Naše letalo bi moralo vzleteti ob 9.45, a je imelo naše letalo 1 uro zamude. V Anglijo smo prispeli okoli poldneva – v Angliji je drugi časovni pas eno uro za Slovenskim. Ko smo prispeli smo se odpravili odpeljali v Greenwich, kjer smo si ogledali ničelni poldnevnik in Quens House. Po tem smo imeli čas za kosilo. Po kosilu smo se odpeljali z ladjico po Temzi navzgor od koder smo videli London eye, Tower bridge, Canary Wharf, The Shard in Big Ban (Elizabeth tower). Od tam smo se odpravili do Trafalgar Square in si ogledali spomenik generala Nelsona.  Ko smo končali z ogledom tam smo odšli na Leicester Square, kjer smo povečerjali. Od tam smo se z avtobusom odpeljali do hotela.

Luka, Tine, Sebastijan

Zjutraj SMO on 4.30 odsli z avtobusom do Benetk, ob 10.30 odleteli morali bi pa pol ure prej, ko SMO pristali ob 13.00 SMO odsli po ogledih. Najprej na gric Greenwich NATO po reki Temzi do Big Banga in naprej do trga kjer SMO imeli cas za nakupe. NATO SMO odsli z avtobusom do hotels kjer SMO se razporedili po sobah.

Jakob, Tobias

Zgodaj zjutraj smo kljub zaspanosti bili v pričakovanju, da bomo končno odleteli proti Londonu. Tudi, če se je let zavlekel za eno uro, zaradi gostega letalskega prometa, smo varno pristali. Najprej nas je avtobus odpeljal na Greenich, kjer smo (večina) prvič stopili na tla zahodne poloble. Z ladjico, ki je vozila po Temzi, smo si lahko na daleč ogledali veliko zanimivih in pomembnih stavb. Med njimi tudi London Eye in Big Ben. Kaseje v popoldnevu smo si ogledali Lester Square in Picadili Circus.

Urška Žigon, Anja Kariž, Sara Fajdiga, Tara Žorž

Danes – 20. 5. je potekal prvi dan izleta v London. Že navsezgodaj zjutraj smo se z avtobusom odpravili proti letališču v Benetkah, nato pa smo našo pot nadaljevali z letalom in pristali v Londonu ravno v času kosila. Po pristanku smo se že hitro z avtubosom odpeljali proti območju Greenwicha, kjer smo lahko eno nogo postavili na vzhod, drugo pa na zahod. Po tem smo šli z ladjico po reki Temzi, ki je bila v zgodovini zelo porabljena reka za prevažanje volne, čez njo pa danes reko prečka preko 200 mostov, eden od njih je Tower bridge in z ladjico smo šli prav mimo njega. Po tem smo si ogledali še nekaj zanimivih spomenikov v Londonu  – eden od teh je bil spomenih zensk med drugo svetovno vojno. Imeli smo super dan, saj smo poleg vsega ostalega imeli še odlično vreme in odlično družbo.

Anja N, Lea, Sara Š in Lena

Danes smo končno šli v London. Zjutraj smo bile utrujene ampak vesele. Samo ena od nas je že bila na letalu, zato smo se še dodatno veselile poleta. Na letalu smo morali zaradi vremena čakati, a smo kmalu poleteli in prispeli v London, kjer smo videli ničelni poldnevnik Greenwich, London eye, big Ben, parlament, tower bridge, veliko dvonadstropnih  avtobusov in druge zanimive stvari. Veselimo se še drugih dni.

Sara, Eli, Monika

(Skupno 223 obiskov, današnjih obiskov 1)