Kako komunicirati s težavnimi strankami
V ponedeljek, 8. 4. 2019, nas je na naši osnovni šoli obiskala psihologinja, ga. Nives Fortunat Šircelj. Na delavnici, ki jo je pripravila za zaposlene naše šole, smo prejeli koristne nasvete, kako krepiti svojo samozavest in izboljšati svojo samopodobo. Pomembno je, da tako na delu kot v osebnem življenju ohranimo pozitivno naravnanost in iščemo nenehne rešitve. Opomnila nas je, kako zelo pomembna je pri našem delu uporaba pozitivne verbalne komunikacije, saj je moč besede tista, ki največ pripomore k uspehu. Poslovili smo se z nasmehom na obrazu, saj je nekaterim izmed nas še vedno odmeval začetni predavateljičin pozdravov ”oj’‘, ki je na našem območju tako zelo poznan. Nismo namreč vedeli, da ima tako lep pomen. Izhaja iz okrajšave staroslovanskega pozdrava iz besed “osti jarej”, kar pomeni ostani mlad in zdrav. Torej ”oj” vsem, ki spremljate našo šolsko pot.
Andreja Jamšek