Učenci 4.b razreda so v torek, 9.11.2021 izvedli interdisciplinarno dejavnost, v kateri so povezali vsebine dveh na prvi pogled čisto različnih predmetov. Iz področja umetnosti je bil LUM, iz jezikovnega področja pa TJA.
Že prejšnji teden so spoznavali temnenje in svetlenje modre barve in tako so nastale zanimive živali na drevesih v luninem soju. Svoje izkušnje z mešanjem barv so nadgrajevali. Spoznali so osnovne barve in jih mešali v sekundarne ter tudi terciarne barve. Istega dne so vse te barve poimenovali v angleškem jeziku, utrjevali nastanek sekundarnih barv in iskali predmete iz svojega okolja v imenovanih barvah. S pomočjo urne številčnice so izdelali 12 delni krog in vsak del pobarvali s tistim odtenkom, ki nastane z mešanjem sosednjih barv. Tretjo uro so pri LUM delo zaključili tako, da so fotografijo svojih nog v črno-belem odtenku postavili pod pisan dežnik.
Učiteljici Veronika Gomizelj in Nadja Rodman Koradin sva ugotovili, da je bilo prepoznavanje ter mešanje barv, njihovo angleško poimenovanje in sestava končne likovne podobe učencem v pravo zadovoljstvo, zaradi pozitivnega odnosa pa bo doseženo znanje najverjetneje globlje in trajneje. Verjetno bomo na ta način poskusili povezati še druge na prvi pogled nezdružljive predmete.
Veronika Gomizelj in Nadja Rodman Koradin