041 619 125 info@os-vipava.si
Danes smo se na vse zgodaj zjutraj, ob 4.30 zjutraj, odpravili na letališče Marco Polo v Benetkah, od koder smo, sicer z zamudo, odleteli v Anglijo. Med vožnjo proti naši prvi destinaciji: Greenwichu, smo si ogledovali Britansko arhitekturo in od vodičke slišali nekaj zanimivosti o državi in našem izletu. Potem smo prišli do Greenwicha, od koder smo si ogledali Queen’s palace, se slikali s polovico telesa na zahodni, polovico pa na vzhodni polobli ter si od zunaj ogledali Kraljevi konservatorij. Zatem smo imeli nekaj prostega časa za kosilo, zatem pa smo z ladijco odpluli po Temzi, od koder smo si ogledali znamenitosti Londona. Naprej smo pogledali nastope uličnih umetnikov, se sprehodili skozi Kitajsko četrt in si pogledali Piccadilly circus ter Traffalgar square. Zatem smo prišli na Leicester square, območje gledališč in kinov, kjer smo tudi imeli čas za večerjo. Potem smo se z avtobusom odpeljali do hotela.

Vanesa, Manca, Zarja in Sara

Že takoj po pristanku na letalšču Gatwick smo začeli z ogledom znamenitosti. Ogledali smo si Greenwich – ski poldnevnik, nato smo odšli na krajšo pot z ladjico s katero smo videli London Eye in Tower Bridge, nato smo odšli peš na Picadili Circus, Leicester Square, Trafalgar Square in v kitajsko četrt.

Tai  Tilen, Izak, Sebastjan

Današnji dan se je začel kar pestro. Že ob 4ih zjutraj smo se odpravili na dolgo pot najprej do Benetk nato pa še z letalom EasyJet-a do letališča Gatwick. Kar takoj smo se z avtobusom odpeljali do Greenwicha, tam pa smo po ogledu ničelnega poldnevnika in observatorija šli na fish and chips. Po kosilu smo z ladjico prepluli reko Temzo. Videli smo veliko znamenitosti kot sta Elizabetin stolp in stolpnico Shard. Ko smo se izkrcali pri Tower bridgu smo obiskali znamenti Covent Garden. Tam smo si ogledali ulične umetnike. Ko je bila ura okrog sedmih zvečer smo se odpravili do Chinatowna kjer smo se navonjali slastnih dobrot. Na Leicaster trgu smo si privoščili večerjo in se odpravili nazaj na avtobus in v hotel.
Vid, Jure, Ajdin, Alen

Štartali smo ob 4:30 v Benetke smo prišli ob 6:30srečno smo prišli do Londona in si na kratko ogledali ulice

Liam ,Tijan in Matic

(Skupno 302 obiskov, današnjih obiskov 1)