041 619 125 info@os-vipava.si

Učenci so za včerajšnji dan zbrali nekaj lepih misli in vtisov.

Vsak dan se pri nas začne z bujenjem ob 7h. Ko smo pripravljeni na smučanje, se odpravimo v jedilnico na zajtrk. Ob 9h se vsi skupaj odpravimo na smučišče. Razdelimo se v skupine in se odpravimo smučat. Ob 12:30 smo imeli kosilo. Po kosilu smo do 15:40 smučali. Končno smo se ob 16h vrnili v Villo Verde, naš začasni dom. Tam smo pojedli slastno malico. 15:45 smo pripravljeni že čakali na odhod na sankanje.

Tam smo se v bobih zelo zabavali. Veliko je bilo tekmovalnega razpoloženja, kar je pripomoglo k še večji zabavi.  Po vrnitvi v Villo nas je čakala okusna večerja. Med večerjo je potekalo veliko prijetnih pogovorov. Po večerji smo praznovali Gabrov rojstni dan. Veselo smo prejeli majhen delež njegovega darila. Že pripravljeni na spanje smo se igrali družabno igro. Zaradi ene od nas se v naši sobi veliko dogaja in ne moremo zaspati. A vendar se tudi ona utrudi in v pričakovanju novega dne vsi skupaj zaspimo.

Tjaša, Katerina, Zora in Manja

Bilo je fajn, ko smo se šli sankat.

Ni bilo fajn, ko smo spali.

Bilo je fajn, ko smo jedli našo zalogo čipsov. Najbolj pa je bilo zabavno, ko je Gaber imel rojstni dan. Anej, Gal, Erazem, Gaber

Danes zjutraj smo odšle k našemu prijatelju Gabru in mu zapele vse najboljše, saj je imel rojstni dan. Potem smo pojedli zajtrk. Oblekle smo se in odšle smučat. Proge so bile lepe in strme. Popoldne smo se šli tudi sankat. Bilo je zelo zabavno. Anika, Zana, Tonja, Zala F.

Meni je bilo zelo fajn, ko smo z učiteljem smučanja smučali. Na sankanju je bilo zelo lepo. Ni mi všeč, ko sem se zabila v Gajo. Naš učitelj smučanja je najboljši. Danes je bilo zelo fajn. Živa

Bilo je zelo lepo. Z učiteljem je bilo zelo lepo. Všeč mi je bilo sankanje. Karin

Najbolj všeč mi je bil, ko smo smučali po črni progi. Lenart

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se sankali in smučali. Tobija

Ko smo hodili na sankališče, sem zagledal psa po imenu Koka. Ko smo prišli sankat, sem se zaletel v steber. Leon

Meni je bilo najbolj všeč, ko smo se sankali, smučali in drsali.  Kim

Danes nam je bilo zelo lepo, ko smo odšli na smučanje, še posebej ko smo se peljali po črni progi. Bilo nam je všeč, ko smo odšli na sankanje. Razpadla nam je omara, kar nam ni bilo všeč. To je bil super dan. Oliver, Julija, Žana in Franjo

Najslabše je, ko avtobus zamudi 10 minut. Zelo slabo je tudi, ko popoldne smučaš po progi nanošenega snega. Sankanje je bilo tudi zelo dobro, a ob najmanjši napaki si že bil na tleh. Dopoldanski del smučanja je bil »najjači«. Lev in Blaž

Meni je bilo všeč smučanje. Meni je bilo najbolj zabavno, ko smo se sankali. Po mojem mnenju je najboljši čas zase, med katerim se lahko oddahneš, takrat ko igraš s cimrami in greš na obisk k drugim prijateljem. Meni so bile zelo všeč proge za smučanje. Ivana, Eva, Zala S., Manica

Danes nam je bilo zelo všeč sankanje, tudi smučati nam je bilo super. Hrana je bila odlična. Dolgčas med hodi večerje smo si preganjali z igranjem briškole. Filip N., Nik, Tian, Bor.

Lepo je bilo, ko smo smučali. Lepo mi je bilo, ko smo se sankali. Hrana in pijača je zelo dobra. Zelo mi je bilo lepo, ko smo smučali. Učitelji so prijazni. Tiana, Maša, Lara, Vita T.

Najbolj všeč nam je bilo, ko smo se sankale, smučale, se igrale in ko smo odšle na sedežnico. Anja, Ela, Vita F., Gaja

Lepo vas pozdravljamo iz Fornija!

Vsi otroci in učiteljici Maja in Andrejka.

(Skupno 88 obiskov, današnjih obiskov 1)